Halva midsommardagen har redan gått. Vi har ätit grötfrukost, möblerat om i vardagsrummet, ätit rester sedan igår och spontanbokat en resa. Berättar med om den sen. 
Ska visa upp vardagsrummet också. Mera yta nu när vi fick tillbaka gamla soffan. Härligt. Men tomt.
 
100% oredigerade bilder från gårdagen. Vissa behöver ljusas upp. Men jag har så lite tid.
 
 
Vi åkte ut till Tim's syster och firade midsommar mellan 14-18. 
Lite obekvämt med människor som jag aldrig mött. Men det gick okej ändå. 
Tipspromenad, god midsommarmat och tårta. 
 
C somande i bilen påvägen dit. Men strax innan maten vaknade hon till liv. 
Godingen med sin svullna läpp. 
 
Tilda fyllde år på självaste midsommarafton, så alla fick ställa sig upp och sjunga. 
 
 
 
 
 
 
Här hemma igen gjorde vi egen midommarmat till middag. Det traditionella grillat får bli idag istället.
Solen skiner idag, men de blåser någon fruktansvärt. Igår ville inte alls vädert hålla sig från regn.
När maten ställdes fram och vi började ta oss, då vräkte regnet ner. 
 
 
Den årliga midsommartårtan står i kylen. Vi blev så mätta att dekorationen fick väntas tills idag. 
Vi la oss i sängen till en film istället och käkade vaniljglass med jordgubbar. 
Inte helt fel det heller. 
Vi kollade filmen Colonia, bra, konsigt. Men så hemsk. Värt att se enligt oss. Helt klart.
 
Kika in senare så ska jag visa vart vi ska resa någon stans i världen..  På snap har jag redan avslöjat. 
Men du kanske inte följer mig där? Annars får du gärna lägga till. wbyou
 
/ Kram A
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress