Hej ♥
 
Tro det eller ej, men Celine är vaken medans jag skriver till dig. Wihoo, det händer inte ofta.
Hon går från att måla, kolla netflix till att stå med ryggen mot mitt knä och dunkar ryggen i och säger da, da, da oj.. Da, da, da oj.. Frågan är vad som är så kul med det? Hehe
Det är som att hon känner på sig när jag ska göra andra saker som inte handlar om henne. 
 
Som igår, bakade en kladdkaka. Satte in den i ugnen när hon höll sig i vardagsrummet. 
Men tror du inte hon börjar bli klängig, vill vara på, vet inte vad hon vill.. 
Och jag tar en titt på kakan.. Den börjar bli svart i kanterna. 
Jag har alltså satt på 275 grader och 175.. Haha!! Stängde av ugnen, försökte fösa bort C, sätta henne i stolen. 
Allt för att få ut kakan. Men hon vägrar.
Tillslut häller jag ut alla bläckpennor på golvet, vem blev gladast i världen tills jag snabbt fick ut kakan och skulle ta bort pennorna igen?
Tackar så innerligt att hon lätt accepterar och går vidare.. För i många fall har vi en väldrigt bestämd dam. 

Frukosten. Te och jordgubbs yoghurt med müsli. Gott.
Celine fick gurka. Hon har börjat vägra äta på morgonen? Alltså ''vanlig mat''.
Jag är SÅ glad att bröstmjölk funkar tills 2 år... Annars hade jag haft sån panik nu. Lite känner jag av.
Men när BVC säger att det är lugnt och att hon går upp så bra.. Då får jag också acceptera det.
Men ibland är det svårt att inte jämföra. Vilket jag egentligen ALDRIG ska göra.. Älskade unge. ♥
 
Det knackade på dörren innan, mina please jeans hade kommit. Äntligen.
Fick testa dom direkt, det är trots allt de första i storlek xxs. Men dom passade! Vilket fynd. 
Men lilla C ville såklart vara med på bild när jag ska fota dom på. Så helhets bild får du en annan dag. 
 
 
 
 
 
 
Tror du jag får ha mina kläder för mig själv? Såklart ska hon prova. 
 
 
 
Imorgon är det dags för nästa möte. Hittar ingen barnvakt igen så vi får ta med henne. 
Det funkar ju. Så länge hon är lika duktig på att leka själv så. Vilket inte är något problem, Än. 
Efter det åker vi nog till Väla. Besöker ikea och köper höstjacka till C.
Och så har Tim ett ärende att göra neröver. Så det passade utmärkt att vi behövde neråt. 
 
 
Måste tipsa om denna dryck. Blandar den med massa isbitar och lime. Fräsch och enormt god!!
Som en drink liksom. Och såklart godast iskall.
 
 
Nu ska jag byta glödlampa på badrummet så kanske jag hinner duscha innan Tim kommer hem. 
Men Celine behöver ju sova också.. Kanske får ta det först. 
Håll tummarna för oss att vi fått tillbaka varmvattnet nu. Annars blir jag tokig. 
 
/ Kram A♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress