Hej ♥
 
Det gör så fruktansvärt ont i mig när Celine gråter, otröstligt. Det händer nästan aldrig längre.
Minns inte när hon gjorde det sist? 
Hon har kramat mig så hårt idag om halsen. Den ''släpp mig aldrig'' kram jag fick. Älskade liten. ♥
Det gav med sig. Men det tog länge. 
 
Vet inte om hon har ont? (Det har dock gått, 1,5 vecka sedan sprutan på bvc.. Kanske biverkning?
Dock så har hon inga utslag eller feber.)
 
Nu sover hon iallafall skönt. Intill mig. Låter det vara så idag. Så gör jag viktiga saker när hon mår bättre.
 
Innan hennes otröstliga gråt lektes det med mailegvagen. En av hennes favoriter att leka med här hemma. 
 
 
 
 
 
 
Något mer hon älskar, det är att måla. Måla själv, med oss.. Hon tycker nog det är rogivande. 
Om vi ska laga mat, då tar vi bara fram block och pennor så sysselsätter hon sig länge. 
Om jag målar en bil, då låter hon: Rrrrrrrrrr
 
Bilderna är från gårdagens snapchat
 
 
Efter nästan två timmars sömn igår (jag borde ha väckt henne tidigare..) så såg hon ut såhär.
Hur söt? Gissa om hennes kropp var alldeles varm och mysig.
 
Riskakor är också något nytt hon börjat äta. Mer än gärna. När ska det komma, att hon äter ALLT? 
Vi bara väntar och väntar på att de tillfället ska komma.
 
Tog fram min fotoskrivare och skrev ut lite bilder till ''mitt första år'' boken. 
Allt från Förlossningen, första badet, första julen, 1 års dagene.. Du förstår.
Flera bilder ska tas ut, men lilla C var SÅ nyfiken på bilderna som kom ut att det får vänta lite.
Måste också leta fram vilka flera bilder som ska vara med.. 
 
 
 
 
 
 
Fotoskrivaren är nog en av de bästa presenterna jag fått. Smart grej. Speciellt när jag älskar att fota. 
 

Till något mindre kul. Vårt älskade dusch vatten blir inte varmt, ljummet, precis som Tim gillar.
Men inte varmt, eller så att du kan ''basta'' i det. (Förstår du?)
Så jag har nu i några veckor duschat i det där ljumna vattnet.. 
Tappar först upp badet till Celine, (då är vattnat lagom för henne) sen får jag duscha i de andra.
Inte kul alls. Hyresvärden svarar inte. Har han sänkt någon pump?, så det ska bli billigare?
Eller är det fel någonstans?
Men visst borde det inte få vara såhär? Hoppas de svarar idag när Tim ringer. Annars blir jag tokig. 
 
Du vet, jag älskar att duscha länge. Njuta, ibland i min ensamhet. Värma mig. Men just nu går inte det.
Just nu längtar jag till värmen ÄNNU mer. Och jag kan inte hålla mig, men vi har bara 10 dagar kvar... 
 

 
 
Vad händer idag? Vi ska äta ceasarsallad i eftermiddag. Plocka ihop lite.
Kanske rensa min andra garderob. Om jag orkar. Jag har också sålt av ett par ''nya'' kavat skor på tradera.
Men dom skickar jag senare i veckan. 
Har själv köpt mig nya please jeans på tradera, vita och i storlek xxs. Spännande.
Alla mina andra här hemma i storlek xs är för stora. Alldels för stora. Men den som spar han har.
Skönt att minska i storlek, men mindre kul att inte kuna använda de fina slitna jeansen..
Fick ge 113 kr på tradera för de nya.. Billigt, med frakt och allt. 
Konsitgt bara med vita.. Länge sedan jag använde vita byxor/jeans. Dom blir så utsatta. 
 
Tim's kläder som han hade rensat ut tog vi och gav bort till behövande istället. 
Bättre än att slänga när det är så gott som mycket oanvänt. Och i fina märken. 
 
Mina klädpåsar jag sålde gick iallafall hem hos den ''nya''.
Tror hon blev chockad vad mycket fint... Och SÅ mycket. Vilket gör mig SÅ glad!!
 
 
/ Kram A♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress