26 juni 2016

Midsommar

Allmänt

Hej ❤️

Ligger i sängen, ska nog kika på lite film innan jag slocknar.
Måste "träna" på att klara se en hel film, sedan Celine kom kan jag räkna på en hand hur många jag sett..
"Att passa på" är något jag använder mig av. Ofta! Hehe

Tänkte visa bilder sedan igår. Vi var med Tim's vänner. De skejtade och grillades.

Celine i sin lite stora mössa och lite stora kofta. Men ändå så söt! Och nu har vår lilla docka firat sin första midsommar. Dock annorlunda. (Emot alla mina) Men vädret var på topp, och det händer inte ofta!

Idag har inte mycket hänt. Men jag hann iallafall påbörja en tårtbotten som ska fixas klart imorgon.
En riktig sommar tårta!
Ska komma ihåg att fota.
Precis som jag ska komma ihåg att fota mitt nya halsband från Lily and Rose och Celine's nya klänning, som dock är lite stor ännu. Men kostade bara 70kr på hm.

Vad gör du imorgon? Jag hoppas på strålande sol. Som idag.

/ Kram A❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress