Idag 14 augusti klockan 11 döptes Celine i Snöstorps kyrka. 
Släkt, vänner och bekanta kom och grattulerade. Fantastiska människor.
 
Gudföräldrarna kan inte bli bättre. Min finaste vän Julia, och Tim's vän Elias som tyvärr inte kunde komma. 
Nu är C i trygga händer. Och det känns fantastiskt. 
 
(Tyvärr blev vissa bilder mörka och med särme kvalité.. Eller helt enkelt lite mysigare.)
 
 
 
 
 
 
 
 
Truls, Tim's lillebror valde vi skulle få hälla vattnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4 generatiiner. Morfar, han kom med ända från Värmland. Så jäkla gulligt. Och min mamma.
 
Efter dopet var vi i församlingsgården som vi fixade till igår kväll..
Folket verkade gilla det, med min GAD kändes det jobbigt. Men nu efteråt känns allt mycket bättre.
 
 
Laxtårtorna som Tim och han's pappa gjorde gick också hem.
 
 
 
 
 
 
 
Tårtan, den var fantastiskt fin, och god! Men vad söt och mäktig. 
Bebisen på toppen sparas. Såklart! Jag är jag. Celine ska få se och minnas.
 
 
 
 
 
 
 
Vi ska tacka alla, med tackkort och här på bloggen med bilder på doppresenterna.
Celine har fått så mycket fint, från maileg, smycken, Elsa Beskow.. Du ska få se allt.
 
Dagen har varit lyckad trots stress in i sistaminuten.. Kommer allt bli bra? 
Men TACK ALLA som kom för vår älskade C. ♥
Lite skrik i mikrofonen innan dopets slut. Men hon måste ju få säga vad hon vill. Hehe
 
Flera bilder som vi kanske får skickade ska jag visa dig. 
 
/ Kram A♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress