20 juni 2015

Midsommar

Allmänt

Hej ♥
 
Tänkte du skulle få se några bilder från dagen. Klockan är mycket och jag ska krypa ner under täcket. 
Eller jag har faktiskt redan gjort det, sover nog i soffan inatt med. 
 
Har du haft en trevlig dag? Firat något?
 
Här var vi påväg ner till Torsby så Rasmus skulle springa minijoggen.
 
Tim fick springa med honom. Plats 78 av över 300.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Träffade min saknade farbror. Inte ofta vi ses, men lika underbart varje gång. 
 
 
 
 
 
Första killen som sprang in i mål i den större joggen. 
 
Och första tjejen. 
 
 
 
Hälsade på pappa en snabbis mellan allt flängande. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rasmus var med i trampbilsrallyt och kom två i sin grupp. Super duktig. 
 
 
 
 
Nu ikväll har min moster med familj varit här, jag bakade en tårta och bjöd på. 
Nu i skrivande stund har Tim åkt iväg med Dennik. Lär mig aldrig att acceptera och slippa oron. 
Kom hem hel, vad jag begär.. ♥ Alla andra också. 
 
Nu somnar jag nästan. Men mamma vill att vi ska börja se en serie på netflix.
Magen kurrar men jag är alldeles för seg för att fixa mat. Kanske ska fjäska för mamma lite. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress