Ligger i sängen, inte ensam. Tim sitter i fåtöljen och spelar med vänner. 
Tänker låta han spela inatt utan att be honom krypa ner under täcket. Han kanske behöver det?
 
Trots att han är 1 meter bort saknar jag hans närhet, kanske allt för ofta?
 
Jag liggar iallafall på mage, försöker slappna av, kanske somna?
Kika på en film, kanske bara ta det lugnt?
 
Stolarna jag berättade om och visade i förra inlägget är målade en gång.
Hade inte en mini pensel så jag fick ta en oanvänd sminkborste. Hehe Alltid funkar något. 
Det tog sin lilla tid med alla små krongliga vrån. 
Chanel trampade i färgen och jag har som sagt fått jaga katt. 
 
All disk är ren. Allt är ihop plockat och imorgon måste dammsugaren fram igen. 
Jag behöver nog inte skura, utan det kan vi ta gången därpå. 
 

Jag har skrivit till NaturalCycles då min termometer inte kommit.
Så dom skickade en ny idag.
 
Jag väntar på min Glossybox som troligen redan skulle ha kommit?
Har jag berättat att jag ska testa boxarna i några månader?
Ska bli spännande med lite nya överraskningar varje månad. Har du testat?
 
Fick tips om en aution online här i Halmstad idag. Kommer garnaterat göra några kap fick jag höra. 
Imorgon ska vi förbi Erikshjälpen igen. Kanske ta en efterlängtad kaffe där. Finns inget godare. 
Leta tyger som vi ska klä om sitsarna på stolarna med. 
Där vi hämtade stolarna hade dom satt ett enormt gosigt tyg på sitsen. Kanske blir det något liknande?
 
Och nu på onsdag kommer Ulf Lundell till Tylösand. 
Om vi inte får för oss att dra till Tim's mormor då kommer vi nog åka dit och lyssna.
Tror dock det ska regna? Så typiskt. 
Men bara vi hittar någon vi litar på som kattvakt kommer vi nog dra. Vore skönt och lite mysigt. 
Nära Västerås tror jag vi ska isåfall? Så då blir det säkerligen en tripp till Stockholm..
Tim's lillebror blir det ett tag, så vi kanske tar med han till Grönalund?
 
Ville bara in och skriva av mig lite, då Tim bara har denna veckan kvar på semesterna vill vi göra något.
Har du tips? Något sevärt?
 
/ Kram A♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress