1 juli 2015

Lite naket..

Allmänt

Hej ♥
 
Jag använder sällan solskyddsfaktor på hela kroppen. Men näsa, axlar och bikinilinjen är ett måste.
Utomland, eller vid havet. Idag hade jag inget. Och det gav visst resultat. Lite för mycket. 
4 timmar på stranden, vände mig efter varje podcast. 
Det känns inte, alltså brännan. Varmt bara. Har aldrig bränt mig så förfärligt tidigare. 
Imorgon ska solskyddsfaktor 20 köpas. Vila lite från solen imorgon och ligga vid havet i helgen. 
 
10 minuter tar det ungefärg till havet. Beroende på när man kommer till rödljusen. 
Jag packade cykeln full.. Gott, mjukt och hörlurar. 
 
 
Glass och annt gott kunde köpas. Vad mycket folk jag möttes av. Man blir liksom en i mängden, underbart!
 
Mina nya greengate flipflop som Tim köpt till mig, min gamla greengate termos med kallt att dricka. 
 
 
 
 
 
Tror du inte att jag tappar mobilen från cykeln? Ännu mer gick sönder. Lyckat. 
Fast det är väl insidan som räknas? Fast inte ens den kan jag räkna med....
 
Måste bara visa lite av brännan.. Ansiktet kan jag visa när det lagt sig lite...
Lite naket, men.
 
 
Nu i skrivande stund sitter jag på balkongen i skuggan med te och skriver till dig. Benen njuter i solen på den andra fåtöljen. Och jag har precis käkat. Jag smörjer kroppen 1 gång i timmen med after sun. 
Riktigt skönt. Brukar använda det fast jag inte solat. Den kyler om det är varmt. 
 
 
Imorgon eftermiddag kommer Tim hem. Längtar. Får hoppas han slipper se mitt solbrända ansikte innan det lagt sig. Han kommer bli skrämd och aldrig mer komma hem. Hehe
 
/ Kram A♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress